pracownik helpdesk Dębica
- Bezpośrednie wsparcie użytkowników w obszarze infrastruktury IT (komputery, sieć, oprogramowanie),
- Instalacja oraz konfiguracja oprogramowania, samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących problemów,
- Udział w konfiguracji oraz obsłudze środowisk serwerowych,
- Utrzymywanie standardów bezpieczeństwa IT w firmie,
- Udział w koordynowaniu działań związanych z obsługą informatyczną i telekomunikacyjną firmy oraz sieci partnerów franczyzowych,
- Rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych,
- Raportowanie zgłaszanych problemów i awarii.
Wymagania
Minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w firmie o strukturze rozproszonej,
Wykształcenie wyższe lub ostatnie lata studiów – preferowane kierunki informatyczne lub kierunki techniczne,
Biegła obsługa komputera – MS Office, Internet, i in. oraz sprzętu komputerowego,
Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows,
Znajomość zagadnień sieciowych,
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
Prawo jazdy kat. B,
Bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność i skrupulatność,
Umiejętność pracy w sytuacjach stresowych.
Oferujemy
pełną wyzwań pracę w młodym zespole,
możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
uczestniczenie w dynamicznym rozwoju firmy,
pakiet świadczeń dodatkowych.
Klauzule informacyjne
Aplikuj