analityk Dębica, ekonometryk Dębica
- rozwój narzędzi automatyzujących i usprawniających proces modelowania oraz analizy danych
- rozwój analitycznych metod pomiaru efektywności działań marketingowych
- opracowywanie pogłębionych analiz segmentacji transakcji
- współpraca z klientami CMR (producenci, sieci handlowe, agencje reklamowe i domy mediowe)
Wymagania
doświadczenie w tworzeniu modeli ekonometrycznych wyjaśniających wpływ działań marketingowych na wyniki biznesowe
bardzo dobra znajomość ekonometrii i wielowymiarowych analiz statystycznych, data miningu
wyższe wykształcenie - Statystyka, Ekonometria, Matematyka, Metody Ilościowe lub inne kierunki analityczne
proaktywne podejście do rozwiązywania problemów
znajomość języka angielskiego
MS Excel, Power Point
umiejętność pracy w zespole
dobrze rozwinięte zdolności interpersonalne
znajomość branży FMCG
doświadczenie zdobyte po stronie agencji badań marketingowych, firmy konsultingowej lub domu mediowego
znajomość oprogramowania R
znajomość VBA
doświadczenie w sprzedaży usług badawczych i konsultingowych oraz w kontakcie z klientem
Oferujemy
ciekawą pracę w młodym zespole
zróżnicowany zakres obowiązków
możliwość realizacji własnych pomysłów
wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji
możliwość elastycznej organizacji czasu i miejsca pracy (możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia)
Klauzule informacyjne
Aplikuj